میرزا محمد کاظمینی

میرزا محمد کاظمینی

جناب فلاح زاده نسبت به طرحهای آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد اهتمام کامل داشته بطوری که طراحی ساختمان دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد را طی جلسه ای با حضور مقامات عمرانی و اجرا ئی یزد نهادینه کرده اند .

البته در همه استانها امام جمعه و نماینده ولی فقیه دفتر و پایگاهی ثابتی در مرکز شهرها داشته و دلیل آنکه تاکنون در یزد چنین دفاتری ایجاد نشده بدلیل آن بوده که شهید بزرگوار محراب حضرت ایت الله صدوقی (ره) و فرزند شایسته ایشان مرحوم حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمد علی صدوقی (ره) به صورت سنتی از منزل شخصی استفاده می نمودند و مشکلی که الان برای دفتر امام جمعه یزد وجود دارد در زمان آیت الله مرحوم خاتمی نیز وجود داشت .

علی ایحال یک دفتر و پایگاه مردمی در متن شهر ، از ضروریات حوزه نمایندگی ولی فقیه و امام جمعه یزد  است که باید با جدیت توسط مقامات اجرائی استان بخصوص آقای فلاح زاده و شهردار محترم جناب آقای میروکیلی پیگیری شود .

و اما چند سوال

1_چرا طرح گاراژ رضوانی با آن همه امضاء و صورت جلسه ، جنبه اجرائی بخود نگرفته است ؟

2_ آیا ارزش پیگیری کار دفتر رهبری در استان با طرحهای آبخیزداری و پرورش ماهی و میگو و ساخت پل و رنگ آمیزی شهر کمتر است ؟

نکته :

فلاح زاده و میروکیلی در طرح جامع آستانه امامزاده جعفر (ع) نام خود را جاودانه نمودند انشا ا... تا فرصت اندکی که برای حضرات وجود دارد و در مسند قدرت هستند طرحهای علمی و معنوی چون ساخت مصلی _ حوزه جامع علمیه و دفتر نماینده ولی فقیه را اجرائی نمایند .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا